Nieuwsbrief 15 januari

Door Monique Bakker op 15-01-2014

We kunnen terugkijken op een fraaie en goed bezochte nieuwjaarsreceptie. Met de duidelijke woorden van afdelingsvoorzitter Jan Loeffen, staatssecretaris Sander Dekker, gastheer Jacco Vonhof en wethouder René de Heer werd dit nieuwe jaar liberaal en goedgeluimd ingeluid.

Veel dank gaat uit naar de gastheren Jacco Vonhof en Yvo Hütte die zorgden dat de locatie voor ons beschikbaar was en de inwendige mens kwam niets tekort! Duidelijk is geworden dat het IJsbeeldenfestival een Zwols initiatief is dat voortkomt uit creativiteit, durf en ondernemerschap. VVD Zwolle is dankbaar dat we hier terecht konden.

Aansluitend op hetgeen gezegd is over de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen beveel ik u aan deze website met regelmaat te bekijken. Er wordt voortdurend nieuws over de campagne en campagnethema's gepubliceerd.

Stamppotbuffet van VVD Overijssel

Eerder liet ik u weten dat het jaarlijkse stamppotbuffet van Kamercentrale Overijssel gepland staat voor maandag 20 januari. De locatie is inmiddels ook bekend: in Almelo bent u welkom bij het Polmanstadion, thuishaven van eredivisieclub Heracles.

Gastspreker is Jan Smit, die zijn eigen deurwaarderskantoor begon in 1973. In 1998 trad Smit aan als voorzitter van Heracles. Onder zijn leiding werd met behulp van een gezond financieel beleid promotie naar de Eredivisie afgedwongen. De ontvangst is in de Businessclub. Voorafgaande aan het buffet is er gelegenheid om deel te nemen aan een korte rondleiding door het stadion. Tijdens het buffet zal Jan Smit ons meenemen in de wereld van sport en ondernemen.

Wilt u als VVD-lid deelnemen aan deze bijzondere bijeenkomst, meld u dan snel aan via janscholten@home.nl. De kosten bedragen € 25, per persoon, contant te voldoen.