Nieuwe raadsleden geïnstalleerd

VVD-Zwolle_installatie-nieuwe-raad_Annemee-van-de-Klundert_Johran-Willegers_Thom-van-Campen_Hans-Wijnen_Jolanda-Kok_29032018.jpg

Door Monique Bakker op 30-03-2018

Donderdag 29 maart werden de nieuwe raadsleden van Zwolle geïnstalleerd. Van de totaal 39 raadsleden werd een recordaantal van 21 personen voor de eerste keer beëdigd. Waaronder onze Annemee van de Klundert en Jolanda Oosterhof-Kok.

Het was dan ook gezellig druk in de raadszaal! Menig familie en vriend zag hoe de 39 raadsleden – per fractie naar voren geroepen – de eed of belofte aflegden en daarmee officieel onderdeel gingen uitmaken van de Zwolse gemeenteraad. Daaronder ook onze eigen VVD fractie, bestaande uit Annemee van de Klundert, Johran Willegers, Thom van Campen (fractievoorzitter), Hans Wijnen en Jolanda Oosterhof-Kok. Namens de Zwolse VVD van harte gefeliciteerd met jullie benoeming! Zet hem op komende 4 jaar.